פירוט חוגים
פירוט חוגי מועדון ספורט "פז":

עיצוב וחיטוב: 

  חיזוק קבוצת שרירים תוך כדי הצרת היקפים, במטרה להעלות את מסת השריר והמטבוליזם. מתיחות לסיום.
פילאטיס: 
חיזוק שרירים והארכתם תוך התמקדות על יציבה נכונה, נשימה נכונה, עבודת שרירי הבטן ורצפת האגן.
מתאים למתאמנים בכל הרמות.
בודי הוליסטי : 
חיזוק שרירים והארכתם תוך התמקדות בשרירי ליבה (במרכז הגוף ושרירי הבטן ) ונשימה.
שיעור הוליסטי- שילוב עיצוב וחיזוק, פילאטיס ומתיחות . התמקדות בעבודת כוח מדויקת וחזקה דגש על שרירי היציבה ושיווי משקל תוך שמירה על אורך שרירים והתמקדות במרכז הגוף, שרירי הבטן והנשימה להשגת איזון גופני ונפשי.

פלדנקרייז:
טכניקה המתמקדת בשיפור טווחי התנועה , יציבה וגמישות הגוף ומסייעת בהתמודדות עם בעיות וכאבי צוואר וגב. מומלץ במיוחד לשחרור ממתחים ולחצים. מתאים גם לבעלי כושר מוגבל.
התעמלות בונה עצם:
אימון בריאותי ממוק' למניעת בריחת סידן וחיזוק העצם.
מתיחות ובטן:
שיפור טווח התנועה במפרק תוך הארכת קבוצות השרירים בגוף ועבודה על שרירי הבטן.
התעמלות במים:
אימון אירובי בבריכה . חיזוק שרירים וסבולת לב- ריאה בעזרת מכשירים מיוחדים. מתאים לאנשים עם בעיות בעמוד השדרה ומפרקים.
ריקודי בטן:   
לימוד יסודות ועקרונות התנועות של "ריקודי בטן" , ריקוד לצלילי מצבים שונים, חוך שימת דגש על טכניקה . השתתפות בחוג תקנה לרקדנית מודעות חדשה לגוף, קואורדינציה , שליטה בחלקי גוף שונים, פעולות אירוביות וכמובן שחרור וכיף.
FIT-BALL :
חיזוק שרירים מייצבים ועקב כך את יציבות עמוד השדרה , חגורת הכתפיים והאגן תוך נשימה. השיעור מכיל רצפים המתעצמים בהדרגתיות המותאמים לכל רמת כושר וגיל במטרה לטיפוח הכוח, הגמישות והאיזון לכל הגוף תוך התמקדות בנשימה ובתנועה.
דילוג לתוכן